środa, 9 lipca 2014

Witajcie!

Nie było mnie tu długo i szybko z rozdziałem nie zawitam niestety.
Postanowiłam napisać całą historię, żeby trzymało się to kupy, ponieważ wymyślam rozdziały tak naprawdę na ostatnią chwilę i później nie wiem co napisać przez długi czas... Myślę, że wrócę do tego i do they just don't know you zaraz po wakacjach, tak przynajmniej sobie planuję. Nie zostawię tych blogów, po prostu robię przerwę. 
Założyłam tłumaczenie, którym na razie się zajmę.
Bardzo was przepraszam, że zawodzę, ale mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić czytając Stockholm Syndrome :)

20 komentarzy:

  1. Kochana nie mam Ci za złe tego, że na chwilę przestajesz, ale moim zdaniem skoro nie radzisz sobie z dwoma blogami to po co dokładasz sobie jeszcze więcej pracy? Teraz może Ci się to wydawać okay, ale jak będziesz musiała dodawać rozdziały na wszystkich blogach? Moim zdaniem to tak jakby nie przemyślana decyzja... Ale skoro myślisz, że dasz radę to ja bynajmniej trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że jeszcze coś napiszess xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Nie zostawię tych blogów, po prostu robię przerwę. '
      ...
      napisze.

      Usuń
  3. Dopiero odkryłam xD ten blok i uważam że to jeden z najlepszych prosze pisz dalej :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawieszaj tak dobrego bloga! :'(
    Oczywiście każdy ma swoje chwile słabości, ale twoje rozdziały są świetne! Przez zawieszenie bloga dojdzie do tego, że nie będziesz mieć czytelników...
    chcę po prostu zmotywować Cię do pisania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ona nie zawiesza bloga bo m

      Usuń
    2. ... a chwilę słabości, tylko żeby wszystko sb poukładać :3

      Usuń
  5. Kiedy tu wrócisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież napisała że po wakacjach :)

      Usuń
  6. wrócisz tu? kocham tk opowiadanie :(

    OdpowiedzUsuń

  7. Zapraszam do mnie http://uncanny-fanfiction.blogspot.com/
    http://danger-zaynmalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oł przerwałaś w takim momencie :( czwkam na nn

    OdpowiedzUsuń
  9. po tak dlugim czasie czytania tego bloga,wkoncu postanowilam skomentowac xd piszesz niesamowicie, fabula tez bardzo mi sie spodobala. szczerze to nie czytalam takiego bloga, a czyna naprawde sporo. Nauka sie zaczela, ale byloby milo gdybys dodala/napisala nn rozdzial. W takim momencie przerwalas, ze ja nie moge. Rozumem ze obowiazki w szole w domu i to rozumiem, ale gdybys nawet taki krociotki rozdzial dodala to byloby swietnie. troche sie rospisalam hah :D to tak na koniec zycze ci wenny i powodzenia w szkole ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, ludzie! Nie potraficie czytać ze zrozumieniem, czy jak? Przecież wszystko wyjaśniła w notce i nie chodzi tu o brak czasu, weny, czy czegoś tam jeszcze, tylko o to, żeby sb wszystko mogła na spokojnie poukładać. A nowy rozdział doda jak napisze już wszystkie. I to super że przerwała w takim momencie bo w końcu trzyma nas w napięciu, co nie? ;)

      Usuń
  10. Kiedy wrócisz ?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rok 2015 a dalej nic nie ma, gratuluje, zawiodlas duzo osob :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najwyraźniej nie ma do tego głowy, gratuluje, takim czymś na pewno zmotywowałaś ją do powrotu -,-

    OdpowiedzUsuń
  13. Wciąż czekam :) Mam nadzieję, że coś się w końcu pojawi :) Mam taką nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by Selly